reklama

Vykročte do hôr a nájdete šancu pre víťazstvo

Spotené čelo, mokré tričko, unavené svaly, chodidlá plné otlakov. Aj toto všetko patrí k mojim obľúbeným letným či zimným túram, ktoré rád absolvujem v našich nádherných slovenských horách. Výstupy na Tlstú, Ostrú, Fatranský a Tatranský Kriváň, Choč alebo Chleb, ale aj Gerlach, Rysy či Vysokú si doprajem tak často, ako mi povinnosti dovolia. Viete prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Námaha, sebazápor a vytrvalosť sú pocity, ktoré človeka milujúceho hory, ženú vpred, za poznaním nového a objavením neprebádaného. To je môj spôsob dobíjania energie a bateriek. Poslanie, ktoré vykonávam, nie je jednoduché, ale objavenie a spoznanie miesta, kde je možné načerpať nové energie, je tak obohacujúce, že takmer nikdy neodolám „pokušeniu“ absolvovať akúkoľvek túru v našich fascinujúcich slovenských horách. Pešo, na bicykli alebo na skialpoch. Akokoľvek. Harmónia hôr, dokonalosť stvorenstva a čaro prírody je to pravé orechové, čo mi pomáha v zvládaní každodenných atakov a riešení problémov. Jedna stará múdrosť hovorí: „Človekom hôr nie je ten, čo chodí po horách, ale ten, čo mystiku a prínos hôr dokáže každodenne prežívať v dolinách, mestách a obciach.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Toto poznanie ma napĺňa istotou, že keď človek úprimne a bez pretvárky hľadá a šíri dobro, spravodlivosť a česť, má šancu na víťazstvo, úspech a slávu nielen z výstupu na nádherný kopec, ale aj z poctivej práce a čestne prežitého života. V Turčianskych Tepliciach hory prežívam každý deň. Tento pocit by som prial každému. Teším sa na spoločné stretnutie na ktoromkoľvek kopci nášho nádherného Slovenska. A potom aj v meste, doline, či obci.

Michal Sygút

Michal Sygút

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sedem rokov som primátorom Turčianskych Teplíc. V tomto roku som sa rozhodol kandidovať na župana Žilinského samosprávneho kraja. Chcem písať o tom, že aj v našej krajine sa dá postaviť voči tým, ktorí si myslia, že môžu všetko. A byť v tom úspešný. Chcem písať aj o tom, že i v kríze sa môžete rozvíjať a pritom sa nezadlžovať. Chcem na príkladoch ukázať, že ak to ide v Turčianskych Tepliciach prečo by to nešlo aj inde? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu